Режим  роботи

 

«ПОГОДЖЕНО»                                                                 «ЗАТВЕРДЖЕНО»

 

Начальник Первомайського                                     директор НВК____________

 

районного управління                                                                     «____»________

 

Головного управління

 

Держпродспоживслужби

 

в Харківській області

 

 «___»_______________2018р

 

 

 

 

 

Режим роботи Миронівського  НВК: п’ятиденний робочий тиждень.

 

Дошкільний підрозділ:

 

 

№ з/п

 

Режимні процеси

 

 

Час роботи

 

1

Прийом дітей, огляд дітей,

індивідуальне спілкування, Ранкова гімнастика

7.00 - 8.20

 

2

Підготовка до сніданку. Сніданок

 

8.20 – 8.40

 

3

Ігри, підготовка до занять

 

8.40 - 9.00

 

4

Колективні та індивідуальні зняття  з перервами

 

9.00 – 10.00

 

5

Підготовка до прогулянки

 

10.00 – 10.10

6

Прогулянка

 

10.10 - 11.20

 

7

Повернення з прогулянки

 

11.20 – 11.25

8

Роздягання дітей, гігієнічні процедури

        11.25-11.45

9

Обід

 

11.45 -  12.10

 

10

Підготовка до сну

12.10-12.20

11

Сон

 

12.20 - 14.20

 

12

Поступовий підйом, оздоровчі процедури

14.20 – 14.40

 

13

Полуденок

 

14.40 – 15-00

14

Ігри, художньо – продуктивна  діяльність

15.00 - 15.40

 

15

Прогулянка,бесіда з батьками, повернення додому

15.40-16.00

 

 

 

 

РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ НА РІК

 

(різновікова дошкільна група)

 

Тиждень

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

Пятниця

 

 

I

1.Фізичний розвиток

2. Художньо-естетичний

розвиток(малювання)

1.Мовленнєвий розвиток

2.Пізнавальний розвиток

(ознайомлення із соціумом,з природою)

1.Фізичний розвиток

2.Пізнавальний

( логіко-математичний розвиток)

3. Художньо-естетичний

розвиток(ліплення)

 

1.Художньо-естетичний

розвиток(музичне заняття)

2. Мовленнєвий розвиток(елементи грамоти)

1.Фізичний розвиток

2. Художньо-естетичний

розвиток(художня література)

3.Художньо-продуктивна діяльність(ліплення/

аплікація)

4. Психолог

 

 

II

1.Фізичний розвиток

2. Художньо-естетичний

розвиток(малювання)

1.Мовленнєвий розвиток

2.Пізнавальний розвиток

(ознайомлення із соціумом,з природою)

1.Фізичний розвиток

2.Пізнавальний

( логіко-математичний розвиток)

3. Художньо-естетичний

розвиток(ліплення)

 

 

1.Художньо-естетичний

розвиток(музичне заняття)

2. Мовленнєвий розвиток(елементи грамоти)

1.Фізичний розвиток

2. Художньо-естетичний

розвиток(художня література)

3.Художньо-продуктивна діяльність(ліплення/

аплікація)

4. Психолог

 

 

III

1.Фізичний розвиток

2. Художньо-естетичний

розвиток(малювання)

1.Мовленнєвий розвиток

2.Пізнавальний розвиток

(ознайомлення із соціумом,з природою)

1.Фізичний розвиток

2.Пізнавальний

( логіко-математичний розвиток)

3. Художньо-естетичний

розвиток(ліплення)

 

1.Художньо-естетичний

розвиток(музичне заняття)

2. Мовленнєвий розвиток(елементи грамоти)

1.Фізичний розвиток

2. Художньо-естетичний

розвиток(художня література)

3.Художньо-продуктивна діяльність(ліплення/

аплікація)

4. Психолог

 

 

IV

1.Фізичний розвиток

2. Художньо-естетичний

розвиток(малювання)

1.Мовленнєвий розвиток

2.Пізнавальний розвиток

(ознайомлення із соціумом,з природою)

1.Фізичний розвиток

2.Пізнавальний

( логіко-математичний розвиток)

3. Художньо-естетичний

розвиток(ліплення)

 

1.Художньо-естетичний

розвиток(музичне заняття)

2. Мовленнєвий розвиток(елементи грамоти)

1.Фізичний розвиток

2. Художньо-естетичний

розвиток(художня література)

3.Художньо-продуктивна діяльність(ліплення/

аплікація)

4. Психолог